piątek, 19 września 2014

5 RZECZY, BEZ KTÓRYCH NIE MOGĘ ŻYĆ



1. duża torba, która wszystko pomieści
2. akwarelki -  moja  miłość największa
3. aparat foto - do zapisywania wszystkich chwil
4. perfumy - element obowiązkowy "ubrana"
5. kolor turkusowy - w jakiejkolwiek postaci, ale zawsze musi być gdzieś blisko

* ten post powstał z inicjatywy ULI  której dziękuję za fajną zabawę i odkrycie dzięki niej wielu fantastycznych blogów i osób, które je tworzą.

DZIĘKUJĘ Wam dziewczyny
za zaglądanie  na mojego bloga i wszystkie komentarze. Miło było Was poznać i odkryć wasze miejsca w sieci.
Do wielu z nich na pewno powrócę.

pozdrawiam serdecznie!

Agata

10 komentarzy:

  1. Dzięki Uli to i ja tu trafiłam: miałam wiec szanse obejrzeć piękne akwarele:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zdjęcie :) Takie kolorowe i energetyczne, to pewnie przez Twój turkus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bez ogromnej torby nie ruszam sie z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowe życie:) ja muszę się rozejrzeć za dużą torbą właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na post :) I jak pięknie przenikają się kolory Twoich niezbędnych rzeczy :)
    Pozdrawiam
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten turkus na pewno pięknie na Tobie wygląda i bardzo Ci pasuje :) Z pozdrowieniami
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowy jest Twój niezbędnik :) super w takim towarzystwie uśmiechu na pewno też masz dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw. Z takim to i na bezludną wyspę by można... A akwarelki cudne. Pozdrawiam. Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, duża torba to niezbędnik każdej kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz jakieś ulubione perfumki? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...